Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Problema asociere in fisa a facturilor de retur client

  • Problema asociere in fisa a facturilor de retur client

    Postat de florariatrias.ro la 7 iulie 2021 la 14:06

    La urmarire clienti este o problema in cazul in care se face retur de marfa. Factura de retur nu poate fi asociata cu factura de vanzare pentru a stinge soldul acesteia. raman astfel deschise atat factura cu + cat si cea cu -.

    Am gasit momentan o alternativa, respectiv asocierea unei plati de tip compensare trecuta cu minus la factura de storno si o alta cu plus la cea de vanzare dar nu stiu daca este varianta corecta deoarece apare ciudat in fisa de client.

    Ca o propunere, ar fi ca factura de stornare de marfa sa genereze automat un document de compensare la nivel de plati care sa poata fi asociat cu factura deschisa de vanzare initiala sau efectiv sa poata fi asociata direct facturii asupra careia se face returul.

    Razvan a răspuns 3 ani, 5 luni în urmă 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Razvan

    Moderator
    7 iulie 2021 la 14:43

    Buna ziua,

    Am transmis solicitarea dumneavoastră departamentului Analiza si implementare.

Log in to reply.