Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; probleme chitante la storno facturi

  • Bughi

    Administrator
    13 aprilie 2013 la 15:26

    Buna ziua. Chitanta nu este stearsa deoarece este un document validat odata cu inchiderea facturii. In cazul unei stornari nu se poate anula si nici emite o noua chitanta cu suma pe minus, ci o dispozitie de plata aferenta facturii storno. Momentan dispozitia de plata nu se inregistreaza automat in rubrica de urmarire clientii ci doar pe registrul de casa. Puteti adauga manual dispozitia de plata, sau factura de storno, in rubrica “plati” din urmarire clienti, cu precizarea ca suma se va introduce cu “-” in fata. Insa in cazul unui retur aceast lucru nu afecteaza cu nimic situatia de urmarire furnizori neafectand sub nici o forma soldul pe client daca la momentul vanzarii s-a achitat cu numerar. In acel meniu se evidentiaza soldurile ramase de incasat. Pentru evidenta retururi aveti la dispozitie meniul Rapoarte – retururi vanzare cu ridicata.
    Concret: ati efectuat o vanzare prin factura cu chitanta de XXX Lei, in situatie urmarire clienti apare factura Y cu sum XXX si chitanta Z cu suma XXX, soldul deci, ramane 0. Suma insa se inregistreaza si pe registrul de casa si jurnalul de incasari/vanzari iar in caz de retur se scade prin DP inregistrata automat in sistem daca o tipariti.

  • Bughi

    Administrator
    13 aprilie 2013 la 15:28

    Nu are utilitate acest lucru in urmarire clienti acel meniu tinand evidenta soldurilor. Pentru rapoarte de vanzare si retur aveti meniul “rapoarte”

Log in to reply.