Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Probleme E-FACTURA

  • Postat de florariatrias.ro la 31 martie 2023 la 22:54

    Avem probleme in trimiterea facturilor in sistemul e-factura. Documentele fie apar in starea initiala , fie apar inchise sau retransmise dar in realitate nu se urca absolut nimic. Am fost sfatuiti in repetate randuri sa tot asteptam urmatoarea versiune de program , am tot facut upgrade dupa upgrade si tot in acelasi stadiu suntem.

    Stiu ca este obligatie in fata ANAF sa avem facturile trimise si am ajuns ca din luna noiembrie 2022 sa nu mai avem nimic urcat. Va rog o analiza urgenta asupra acestei probleme.

    Multumesc.

    Dor a răspuns 1 an, 1 lună în urmă 2 Membri · 4 Răspunsuri
  • 4 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    1 aprilie 2023 la 10:51

    Am transmis sesizarea dvs. la suport.

    Din ce am observat eu, ati instalat ANAF connector pe o statie de lucru si nu pe serverul de centrala.
    Statia de lucru este deja suprasolicitata de aplicatia SmartCash Oxygen.

    Iar accesul la internet de pe aceasta statie este mai mult decat modest.

    In aceste conditii conexiunea la ANAF, si asa precara si cu intreruperi pe partea lor, poate avea de suferit.

    Recomand instalarea ANAF Connector pe serverul de centrala, acolo unde sunt si datele centralizate, pe o statie cu acces bun la internet.

    In acelasi timp, ANAF a modificat deja de cateva ori protocolul eFactura, introducand campuri noi “peste noapte” sau actualizand protocolul de securitate. De aceea, cu parere de rau o sa mai suferiti inca pana cand si ei vor stabiliza procesele.

    Pana atunci nu ne ramane decat sa actualizam si noi aplicatiile astfel incat sa corespundem cu noile scheme de raportare dorite de ANAF.

    Dvs. aveti acum ANAF Connector 2.0.0.7, ultima versiune fiind 2.0.0.10. L-am actualizat acum.

  • florariatrias.ro

    Membru
    3 aprilie 2023 la 14:43

    Multumesc pentru raspuns. Mutarea de pe server pe statie secundara a fost facuta de colegii de la suport in ideea de a elimina posibilitatea ca programul sa nu mearga din cauza versiunii de windows la server.

    La nevoie, putem muta la loc fara probleme. Situatia de nefunctionare persista inca de acum 5-6 versiuni de program (din luna noiembrie 2022)

    In seara asta avem programat upgrade si revin daca intampinam dificultati.

    Multumesc

  • Dor

    Administrator
    3 aprilie 2023 la 15:24

    Aveti instalat AVAST pe care va recomand calduros sa il dezinstalati si sa folositi alt antivirus. Blocheaza tot si conexiunea la internet este afectata masiv (poate acesta este si cauza problemelor de conectare).

    Colegii de la suport investigheaza problema si o sa-i dam de capat cu siguranta. 😀

  • Dor

    Administrator
    5 aprilie 2023 la 12:54

    Rezolutia finala este aceea ca programul nu functiona datorita cheilor secrete incorect generate in SPV.

    Dupa generarea lor corecta folsind cheia USB de securitate raportarea a functionat fara probleme.

    Pentru a evita genul acesta de probleme in viitor va rugam sa va asigurati ca la instalare se respecta procedura din urmatorul articol pentru obtinerea cheilor secrete de autentificare de la ANAF: https://smartcash.community/inregistrarea-in-spv-pentru-serviciile-api-efactura-si-etransport-pentru-aplicatia-smartcash-rms/

    Inregistrarea in SPV pentru serviciile API eFactura si eTransport pentru aplicatia SmartCash RMS

Discuția ‘ Probleme E-FACTURA ’ este închisă la noi răspunsuri.

Începeți o nouă discuție
0 din 0 răspunsuri Iunie 2018
Acum