Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Probleme fara sfarsit

  • Postat de coral-petcom la 4 august 2016 la 22:35

    Nici nu stiu cu ce sa incep. Nu stiu la altii cum este, dar la mine smartcash-ul functioneaza cand vrea el!
    Daca i se face greata, nu mai functioneaza. Si de aici incepem un intreg circ. Pana nu il descantam, si nu ii zicem de deochi, NU PORNESTE.
    Si cand inexplicabil porneste, nu poate spune nimeni cand va avea urmatoarea criza :))))
    Cam asa stau lucrurile la magazinele Coral, in conditiile in care suntem utilizatori ai acestui soft de zece ani. Nimic nu functioneaza cum ar trebui sa functioneze.. si situatia asta este inca de la inceput.
    Nici nu imi mai aduc aminte toate peripetiile prin care am trecut cu acest program.. pentru ca sunt adevarate aventuri, credeti-ma. Fiecare zi este o noua provocare!
    SUNTEM DISPERATI, deja clientii ocolesc magazinele noastre, tocmai din acest motiv. La noi niciodata POS-urile nu functioneaza… Echipele tehnice greu le repun in functiune… si asta cand avem norocul ca defectiunile sa apara in timpul programului lor de lucru

    bogapostu a răspuns 6 ani, 3 luni în urmă 5 Membri · 4 Răspunsuri
  • 4 Răspunsuri
  • Dinu

    Membru
    6 august 2016 la 14:05

    Ce motive va dau cei de la tehnic? Si eu am probleme cu Magister dar sunt doar la nivel de comunicare. Din fericire eu am servisul asigurat de Velvet Bacau(motiv pentru care inca mai colaborez cu Magister) si la vanzare nu am avut niciodata probleme mari. Cand sunt probleme(f.rar) care pot opri vanzarea sunt foarte prompti in rezolvare.

  • andreimargaa

    Membru
    6 august 2016 la 19:43

    Daca utilizati de atat timp aplicatia, sunt sigur ca aveti sistem de operare Win.Xp, deci aveti parte de cate o inghetare a ecranului, sau scanerul nu mai scaneaza, cantarul nu preia cantitatea, etc. Daca nu este prea dificil, puteti incerca cele de mai jos, si eu am trecut prin multe cu aplicatia, insa pot sa ma declar in sfarsit relativ multumit la capitol functionare. Desigur, exceptie cand efectuez cate un update si ceva nu mai merge fiind necesare interventii…

    – daca se pierde conexiunea in retea, verificati switch-ul, este posibil sa fie defect, sau cablurile au o problema la mufare – verificati infrastructura retelei. La mine un cablu, chiar daca era protejat prin pat cablu special de podea, cum calcau operatorii pe patul de cablu, s-a sfasiat camasa si facea scurt, blocand toate sistemele din retea. Imi cadea totul, aleator si nu stiam de ce, pana ce nu am verificat tot ce inseamna retea.

    – incercati sa inlocuiti toate adaptoarele usb/serial la POS. La inceput luati cate 1 bucata din 2 -3 modele de adaptoare sa le probati, nu toate sunt compatibile. Daca aveti imprimanta fiscala, ar fi bine sa fie pe portul serial nativ al pos-ului. Scaner/cantar mutati pe adaptoarele usb/serial. Aplicatia “ingheata” daca nu functioneaza cum trebuie pe porturile seriale.

    – interziceti operatorilor oprirea fortata de la buton, iar cand se blocheaza inchideti remote aplicatia din task manager urmat de un restart al sistemului tot remote, deoarece se blocheaza aplicatia nu Win. Daca se opreste fortat de multe ori, riscati sa pierdeti fisiere sistem si nu mai pornesti in veci aparatul.

    – sistemele probabil sunt mai vechi, ar fi bine cel putin 1 data la un an sa treaca printr-un proces de curatare praf (suflare, nu aspirare), la minim 2 ani schimbare ventilatoare. La supraincalzire pur si simplu se restarteaza sau se blocheaza aparatul. Asigurati o ventilare corecta a POS-ului.

    – ca ultima instanta, acum mai nou au aparut si POS-urile fanless (fara ventilator) sunt mai usor de intretinut. Daca este posibil financiar, ar fi recomandat sa incepeti sa schimbati partea de echipamente, cel putin pe partea de POS, o sa sesizati schimbari din prima secunda. Pe piata din Romania se gasesc multe modele deja.

  • Nicu

    Administrator
    8 august 2016 la 1:39

    Multumesc tuturor pentru cometarii si pentru ajutorul sau sfaturile oferite!

    Dupa cum probabil bine stiti functionarea unei aplicatii depinde foarte mult de platforma pe care este instalata precum si de alti factori. Sunt cazuri si cazuri…

    In cazul clientului Coral Petcom problema a fost una mai dificila si greu de depistat. Desi au fost verificate toate echipamentele si infrastructura, acestea functionau in parametrii optimi ceea ce a dus la o ingreunare a identificarii problemei.
    In cele din urma problema a fost identificata si remediata. Se pare ca serverul din locatie, dupa un anumit timp, incepea si functiona defectuos, chiar si dupa restartare. Este vorba de un server Dell dedicat, sistem de operare Windows Server 2012, Intel Xeon si 8 Gb RAM. Desi este un server de generatie noua este posibil sa aiba un viciu de fabricatie care sa ingreuneze functionarea sa in mod corespunzator. Concret, in mod aleatoriu incepea si functiona greoi doar pe partea de comunicatie (desi reteaua locala functiona perfect). In tot acest timp cand comunicatia cu pos-urile era defectuoasa, sistemul se comporta impecabil (posibila problema la placa de retea).
    Dupa inlocuirea sistemului cu altul de rezerva s-a constatat o marire substantiala a vitezei de lucru la cele doua puncte de lucru. De aici si intrebarea: “Oare mai e Dell ce a fost candva?”.

    Inchei prin a multumi inca o data tuturor pentru mesajele transmise si pentru implicarea in rezolvarea problemei, inclusiv clientului Coral Petcom caruia ii adresez toate scuzele pentru neplacerile produse.

    Toate cele bune!

  • bogapostu

    Membru
    8 august 2016 la 10:27

    Eu zic ca problema e de la Windows Server 2012, am achiitionat un server Fujitsu, am avut probleme, in februarie a stat o luna la service la Bucuresti, nu stiu cum e la Dell, dar aici mi-au cerut CD-ul special al placii de baza, windows-ul cica e imperecheat (windows server Foundation 2012)