Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Probleme la imprimare bonuri SmartCash POS, CUSTOM Big Plus si Windows10 64 biti

Etichete: 

  • Probleme la imprimare bonuri SmartCash POS, CUSTOM Big Plus si Windows10 64 biti

    Postat de robert.anisoiu la 6 februarie 2019 la 11:46

    Buna ziua,
    intampinam o problema pe un calculator cu Windows 10 64 biti, aplicatia SmartCash POS si casa de marcat Custom Big Plus, conectata pe un port serial virtual creat chiar de driver-ul casei de marcat.
    Se imprima cateva bonuri si, aleator, comunicatia dintre calculator si casa se opreste fie la inceputul imprimarii unui bon fiscal, fie la jumatatea lui, etc.
    Doream sa intreb daca exista o problema de compatibilitate intre Windows 10 x64, aplicatie si comunicarea cu casa de marcat.
    Multumesc anticipat,

    Dor a răspuns 5 ani, 10 luni în urmă 2 Membri · 3 Răspunsuri
  • 3 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    6 februarie 2019 la 13:25

    Din pacate nu sunteti singurul client Custom care are dificultati cu driverul CDC – emulator port serial.
    Am transmis producatorului sesizarea dvs.
    Driverul Windows este unul standard certificat Windows pentru acest tip de protocol. Nu poate fi acesta de vina.
    Noi suspectam probleme in firmware-ul echipamentului fiscal care cauzeaza intreruperi in conexiunea cu PC-ul.

    Pana se va rezolva cumva va recomandam utilizarea portului nativ RS232 de la casa si de la pc in locul celui USB.

  • robert.anisoiu

    Membru
    7 februarie 2019 la 15:33

    Multumesc mult pentru raspuns.

    Imi puteti recomanda o casa de marcat care sa fie 100% compatibila atat cu Windows10 x64 cat si cu aplicatia SmartCash POS?

    Multumesc anticipat,

  • Dor

    Administrator
    8 februarie 2019 la 13:22

    Custom nu e o casa rea, e robusta, fiabila si nu ar trebui sa dati banii pe altceva daca o detineti deja.
    Poate fi cuplata la PC si pe Ethernet si pe RS232, alternativ fata de USB, deci incercati si alta varianta de cuplare si sigur nu vor mai fi intreruperi ca acuma cu USB-ul.

    Daca doriti asistenta va rog sa trimiteti un mail pe suport@magister.ro cu datele dvs. si va indruma colegii nostri cu setarile prin telefon.

    Toate cele bune!

Discuția ‘ Probleme la imprimare bonuri SmartCash POS, CUSTOM Big Plus si Windows10 64 biti ’ este închisă la noi răspunsuri.

Începeți o nouă discuție
0 din 0 răspunsuri Iunie 2018
Acum