Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Registru de Casa

Etichete: 

  • Postat de kriszto la 15 februarie 2019 la 14:35

    Buna ziua,
    Se pare ca in noua versiune SmartCash Shop 16.0.0.23, nu mai apare denumirea furnizorului catre care se efectueaza o plata/incasare in Registru de Casa, in momentul listarii Registrului de Casa. In acel camp apare DOAR ce se introduce in campul „Explicatii” in momentul adaugarii unei noi incasari/plati, in versiunile anterioare, aparea automat si furnizorul catre care se efectua o incasare/plata.
    Va rog sa verificati acest aspect!
    Multumesc anticipat!

    Dor a răspuns 6 ani, 3 luni în urmă 4 Membri · 3 Răspunsuri
  • 3 Răspunsuri
  • Bughi

    Administrator
    15 februarie 2019 la 14:46

    Buna ziua!
    Aceasta problema a fost deja inaintata deprtamentului nostru de software si va fi fixata intr-un viitor kit de update.
    Va multumim pentru mesaj si nu uitati sa verificati de fiecare data noutatile aplicatiilor ce sunt afisate odata cu aparitia unui nou kit public de upgrade, in partea dreapata a monitorului in Manager Actualizari SmartCash.
    Numai bine!

  • florariatrias.ro

    Membru
    18 februarie 2019 la 1:24

    Aceeasi situatie se intampla si la chitantele emise la facturi cu ridicata. Nu se genereaza numele clientului in registru de casa

  • Dor

    Administrator
    23 februarie 2019 la 18:19

    In ultima versiune, 16.0.0.27 acest lucru a fost rezolvat.

Discuția ‘ Registru de Casa ’ este închisă la noi răspunsuri.

Începeți o nouă discuție
0 din 0 răspunsuri Iunie 2018
Acum