Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; retur cu bon fiscal

  • Postat de fred77 la 6 august 2013 la 22:40

    un client care are Smartcash Shop10 + Smartcash ECR. a facut un retur cu bon fiscal*(o pereche de pantofi) .a facut returul corect. dar in final a dat sa ii faca si NIR cu tiparire. intrebarea este daca trebuie sa mai faca alta operatiune. .?( ca sa fie ok stocul)

    Razvan a răspuns 9 ani, 3 luni în urmă 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Razvan

    Moderator
    7 august 2013 la 11:44

    Buna ziua,

    Conform legii, in urma inchiderii returului la bon fiscal trebuie sa se faca automat si un NIR, prin care vor reintra in gestiune articolele returnate de client.
    Cu alte cuvinte, daca programul i-a afisat mesajul ca returul a fost inchis cu succes, s-a efectuat automat un NIR si este necesara tiparirea acestuia, aplicatia a functionat corect. In acest caz, operatorul de magazin trebuie sa tipareasca receptia si sa o ataseze la dosarul zilnic.