Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Bug Reports – Raportare probleme software & Rsaquo; Retur la vanzare cu ridicata!

  • Retur la vanzare cu ridicata!

    Postat de lixandru-monica la 9 iulie 2007 la 6:57

    Am o intrebare pentru aceeasi noua operatie “Retur la Vanzare cu Ridicata”:ok am introdus factura desi pana la inchiderea ei apare o neconcordanta , in momentul inchiderii este ok, dar la aceasta factura de retur nu gasesc nici un raport care sa-mi dea valoarea de achizitie(valoarea mea de achizitie).In contabilitate la aceasta factura de retur imi tb doua valori ( pe 411 se diminueaza vanzarea facturata initial , valoare care este ok-o am, dar contul 371 tb incarcat cu valoarea de achizitie , valoare care-mi lipseste, cel putin eu nu am descoperit din ce raport pot scoate aceasta valoare), imi puteti spune daca exista un asemenea raport?

    Va multumesc!
    Monica L.

    P.S. Va reamintesc de cele trei gestiuni care in urma upgrade-lui nu-mi mai dau cu contabilitatea, care cu siguranta sunt importante si astept o rezolvare de la dv.

    Dor a răspuns 10 ani, 6 luni în urmă 2 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    9 iulie 2007 la 12:09

    Sigur ca apare.
    Orice retur genereaza pe langa factura respectiva de storno si o nota intrare receptie.
    Pe aceasta o listati ca pe orice alt NIR din Rapoarte/ Documente Primare NIR.
    Acolo apare valoarea de incarcare la achizitie.
    Va rugam insa sa postati intrebarile in legatura cu SmartCash in sectiunea “Help SmartCash Retail Management System” corespunzatoare si nu in aria Bugs Report.
    Problemele legate de instalarea dvs. particulara va rog sa le transmiteti pe Call Center.

    Numai bine

  • Dor

    Administrator
    14 iunie 2012 la 14:51

    Fara rezolvare pe forum