• Postat de Musteata la 18 ianuarie 2024 la 13:48

    Buna ziua! Doua probleme:

    1. Am urmat toti pasii pentru Returo dar din pacate interfata nu functioneaza nici in front office nici in back office. La casa butonul ambalaj este inactiv iar in backoffice la “logistica” – “Returo” imi cere licenta.

    2. Dupa reinitilializare registrul de casa nu a preluat soldul din 09.01.

    Multumesc!

     

    Razvan a răspuns 1 an în urmă 3 Membri · 2 Răspunsuri
  • 2 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    18 ianuarie 2024 la 15:06

    Va rugam sa nu demarati implementarea RetuRO fara asistenta unui consultant.

    Nu este atat de simplu, trebuiesc facute setari din interfata de servce la care nu aveti acces.

    Contactati departamentul de suport pentru configurari si procurarea eventualelor componente software suplimentare.

  • Razvan

    Moderator
    18 ianuarie 2024 la 16:05

    Buna ziua,

    1. Pentru plugin-ul ReturRO va rog sa contactați departamentul comercial la numărul de telefon +40.31.821.01.50 .

    2. O sa va contacteze un coleg din departamentul Suport sa va ajute cu reglarea soldului.

Discuția ‘ Returo ’ este închisă la noi răspunsuri.

Începeți o nouă discuție
0 din 0 răspunsuri Iunie 2018
Acum