Nu, din pacate nu.
In acest moment eforturile noastre de programare sunt indreptate pe segmentul fidelizare, ce urmeaza a avea o cu totul noua interfata si o functionalitate extinsa fata de prezent.
Aceste modificari afecteaza mai multe segmente din platforma si de aceea nu ne este posibil sa ne ocupam de altceva pana la finalizarea si validarea tuturor modificarilor.
Speram ca luna viitoare sa putem include noul Fidelity in distributia publica. Astept cu incredere o parere si de la dvs. pe aceasta tema…
In general insa, desi stiu ca nu este raspunsul pe care il asteptati, iar solicitarea de sold retroactiv va fi implementata, nu este in filozofia noastra de a ramane la “culesul manual de doua ori” al documentelor.
Viitorul va fi fara nici o indoiala acela al transferului electronic de date catre platforma contabila X si gata. Iar in acest sens am dezvoltat anul acesta cel mai modern serviciu posibil de schimb automat de date (Serviciile Smartcash Everywhere si SmartCash Gateway).
Pe curand!