Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Feature Requests – Propuneri de functii noi & Rsaquo; Skinuri noi?

Etichete: 

  • Postat de Dinu la 7 ianuarie 2016 la 21:44

    Credeti ca  s-ar putea realiza niste fete noi si pentru SmartCash Shop? Stiu ca sunt multe alte lucruri mai importante dar si cei din birouri mai vrem si noi alte culori pe ecrane. Multumesc.
    Ar mai fi o mica problema pe  ecranul cu Catalogul de produse nu prea i-ti dai seama care buton al categoriei este activ fiind toate de aceeasi culoare. Multumesc din nou.

    Dor a răspuns 6 ani, 9 luni în urmă 2 Membri · 7 Răspunsuri
  • 7 Răspunsuri
  • Dor

    Administrator
    16 ianuarie 2016 la 19:24

    Buna Ziua,
    Exista 5 skin-uri noi incepand cu versiunea de anul trecut dar probabil ca nu le-ati vazut.
    Fac parte din familia Alpha – Diamond, Gray, Orange, Blue si Dark.
    Personal cred ca tema Alpha Gray este cea mai reusita oferind un contrast bun. Dar si temele dark pot fi utile.

  • Dinu

    Membru
    16 ianuarie 2016 la 19:47

    Ok. Mulțumesc.

  • Dor

    Administrator
    16 ianuarie 2016 la 19:56

    A… Acum am vazut ca mai era o intrebare.
    Va referiti la culoarea butoanelor din interfata touchscreen?
    Ce versiune SmartCash aveti?
    Butoanele pot fi colorate cum doriti dvs. din catalogul de produse, dar probabil ca aveti o versiune destul de veche. Altfel ati fi observat la modificare articol in dreapta “culoare”.

  • Dinu

    Membru
    16 ianuarie 2016 la 19:57

    Pentru SmartCash Shop vreau nu pentru POS. Am probabil ultima versiune, ultimul update fiind facut la schimbarea de tva. Ma refer la tabloul ARTICOLE, butoanele care reprezinta departamentele.

  • Dinu

    Membru
    26 ianuarie 2016 la 12:56

    Cum s-a rezolvat?

  • Dinu

    Membru
    26 ianuarie 2016 la 12:57

    Cum ar trebui sa ma numesc ca sa-mi raspundeti intr-un termen rezonabil ?

  • Dor

    Administrator
    9 februarie 2016 la 17:22

    Nu toate intrebarile au un raspuns pe un forum. -:)
    Nu cred ca trebuie sa va suparati pentru asta.

    Daca doriti un raspuns la o sesizare va rugam sa deschideti un tichet de sesizare la centrul de suport cu care colaborati. Sunt sigur ca colegii nostri va vor ajuta si vor raspunde daca este vreo problema.