Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Istoric versiuni & Rsaquo; SmartCash RMS 2015 & Rsaquo; SmartCash RMS 12.1.0.48

  • SmartCash RMS 12.1.0.48

    Postat de Dor la 26 iunie 2015 la 18:31

    **************************************************
    SmartCash RMS – versiune 12.1.0.48 – 26.06.2015
    Copyright 2002-2015 Magister Software SRL
    Toate drepurile rezervate
    **************************************************
    Versiuni aplicatii incluse:
    SmartCash Shop – v. 12.1.0.48 [DB602.2] ***
    Plug-In Cantare – v. 4.0.0.10
    Plug-In Export – v. 8.0.1.3 ***
    Plug-In Import – v. 6.0.0.6 ***
    SmartCash FastOrder – v. 1.0.1.14 ***
    SmartCash POS – v. 5.1.0.10 [DB410!] ***
    SmartCash POS Media Display – v. 1.0.0.3
    SmartCash ECR – v. 6.1.2.47
    SmartCash Everywhere Server – v.3.0.0.19 ***
    SmartCash Everywhere REST Standalone Server – v.2.0.0.20 ***
    SmartCash Everywhere REST ISAPI Server – v.2.0.0.20 ***
    SmartCash NetBridge – v. 7.0.0.37 [DB Centralizare 188.4] ***
    SmartCash Lynx – v. 3.0.1.5 ***
    SmartCash Check – v. 4.0.0.1
    SmartCash Mobility Server – v. 6.0.0.1
    SmartCash Mobility WinCE Client IT8000 – v. 2.0.8.28
    SmartCash Mobility WinCE Client IT9000 – v. 2.0.9.20
    SmartCash Mobility Android Client iData – v. 3.0.37
    SmartCash Oxygen Small Business App – v. 2.0.0.1
    SmartCash Oxygen Small Business Qlik Module – v.6.0.0.9
    SmartCash Oxygen Enterprise Qlik Module – v.6.0.0.9
    SmartCash Update Manager – v.1.0.1.2
    SmartCash RMS Backup – v. 1.0.1.9
    **************************************************
    SmartCash Shop
    New Feature
    1. Remodelare completa modul de management clienti. Acum controlul clientilor se face in functie de programul de fidelizare din care acestia fac parte.
    2. Introdus un nou modul pentru managementul programelor de fidelizare pe baza de tipare de fidelizare.
    3. Introdus un nou modul pentru gestionarea campurilor personalizate de date pentru clienti.
    4. Introdus un nou modul pentru gestionarea furnizorilor de carduri de fidelizare (furniori de fidelizare).
    5. Au fost introduse doua noi nomenclatoare de judete si de localitati pentru a delimita mai car localizarea geografica a clientilor.
    6. Extins numarul de campuri de informatii despre clienti prin colectara separata a datelor din adresa postala in scopul usurarii activitatilor de livrare pe baza de mandat postal, etc.
    7. Introdus posibilitatea de colectare integrata de informatii geospatiale folosind serviciul Google Maps pe baza datelor din adresa clientilor. Coordonatele geografice se salveaza acum in baza de date SmartCash.
    8. Introdus posibilitatea de localizare pe harta a fiecarui client.
    9. Introdus suport pentru serviciile de socializare online de tipul Facebook, Yahoo, Gravatar, ce pot fi folosite pentru colectarea de informatii despre clienti (ex. fotografia de profil).
    10.Au fost introduse filtre pe baza de criterii de clasificare pentru colectarea selectiva a volumelor de incasari necesare aplicarii unui program de fidelizare.
    11.Au fost introduse filtre pe baza de criterii de clasificare pentru utiliarea selectiva a discount-urilor doar pentru anumite categorii de articole.
    12.S-au introdus filtre de limitare a utilizarii creditului exclusiv pentru anumite produse de pe bonul fiscal.
    13.Au fost implementate mecanisme integrate intim im programele SmartCash pentru fidelizarea clientilor dupa 4 tipare diferite de fidelizare, cu o complexitate crescanda.
    14.Din fisa clientului pot fi extrase acum liber un mare numar de informatii legate de comportamentul acestuia in raport de programele de fidelizare in care este inscris pe baza de evenimente.
    15.Direct in catalogul de clienti sunt acum afisati toti parametri atinsi de un client prin programele de fidelizare (discount, credit curent, bonificatie, data urmatoarei creditari, etc)
    16.Operatii de export pot fi efectuate asupra intregului nomenclator de clienti, inclusiv pentru campurile de valori acumulate.
    17.Drepturi noi de acces au fost adaugate in cadrul profilurilor de utilizare, drepturi care permit definirea exacta a limitelor de acces la clienti pentru orice operator dintr-o retea de magazine.
    18.Acum un client poate fi adaugat din orice magazin dintr-o retea de magazine, odata cu eliberarea cardului de fidelitate.
    19.A fost integrat un mecanism de validare a clientilor dupa codul de card provenit de la un numar nelimitat de furnizori diferiti de fidelizare.
    20.Modelul de licentiere pentru aplicatiile de fidelizare a fost restructurat, el fiind definit de acum pe modul de fidelizare si pe numar maxim de clienti ce pot fi utilizati in respectivul modul.
    21.Programele de fidelizare prin discount procentual se aplica acum similar si in cazul vanzarilor cu ridicata.
    Optimizare
    1. Datorita restructurarii sistemului de fidelizare, acum este posibila adaugarea clientilor direct din magazine. De aceea nu mai este necesara functia de multiplicare seriala de clienti, care a fost eliminata.
    2. A fost introdusa o functie inteligenta de duplicare client in sensul copierii ansamblului de reguli de fidelizare care i se aplica, fara copierea informatiilor de ordin personal. Aceasta functie este folosita de utilizatorii din magazine pentru adaugarea unui nou client la un program de fidelizare.
    3. Fata de vechea versiune a catalogului de clienti acum sunt posibile filtrari si sortari dupa absolut toate campurile relevante stocate, astfel incat un client sa fie rapid identificat dupa orice criteriu se doreste.
    4. S-a renuntat complet la baza de date smartfidelity.fdb, toate datele fiind stocate in baza de date generala a magazinului. Pentru migrare este necesar un utilitar special si asistenta Magister!!!
    5. Nomenclatorul de clienti a fost extins si testat cu volume mari de date, asigurand optimizarea vitezei de raspuns in cazul nomenclatoarelor foarte mari de date.
    6. Fluxul de raportare paralela de date pentru SmartCash Fidelity a fost eliminat. Acum toate datele de fidelizare sunt prelucrate dupa centralizarea prealabila in baza de date centrala folosin un flux unic de raportare tranzactionala.
    7. Toate imaginile asociate la articole sau la clienti sunt automat redimensionate si incadrate corect astfel incat imaginea sa aiba exact dimensiunile indicate in baza de date.
    Bug Fix
    1. Fixat bug plug-in import, care se manifesta prin ignorarea optiunii de rotunjire pret cu “se termina in”…
    2. Fixat bug comenzi livrare – ignorare flag pret blocat la vanzare.
    SmartCash POS
    New Feature
    1. Remodelare completa a codului pentru aplicarea programelor de fidelizare in noua schema complexa de fidelizare.
    2. Clientii se autentifica acum la POS ca si inainte cu cardul dar daca exista mai multi furnizori de fidelizare diferiti cu acelasi cod este solicitata selectarea furnizorului de card corespunzator.
    3. La POS sunt validate acum toate criteriile de fitrare in vederea aplicarii selective a discount-ului exclusiv pentru anumite grupe de marfuri.
    4. A fost implementat un mecanism care permite limitarea sumei ce poate fi platita din credit doar la produsele selectate in cadrul programului de fidelizare.
    4. Mecanismul de utilizare a creditului a fost restructurat, acesta fiind acum conform cu strategia folosita in cazul cardurilor bancare. Respectiv, se adauga plata cu credit si la inchidere bon este validata suma de pe serveul central.
    5. Folosirea creditului acordat unui client se face acum exclusiv online, in timp real, prin folosirea serverului SmartCash Everywhere din centrala pentru validare. Nu mai exista astfel latente in utilizare fiind securizata consumarea lui.
    6. Serverul pentru vauchere a fost eliminat, functiile acestuia fiind preluate acum de acelasi serviciu SmartCash Everywhere din centrala de magazine.
    Optimizare
    1. Ca si in cazul sistemului backoffice, nici la POS nu mai este acum necesara cea de-a doua baza de date Smartfidelity.fdb care a fost eliminata din toate optiunile programului.
    2. Pentru implementarea sistemului de fidelizare prin creditare este necesar accesul la serviciul SmartCash Everywhere din centrala (peste internet sau prin intranet).
    SmartCash NetBridge
    New Feature
    1. Conectorul SmartCash Fidelity a fost restructurat si nu mai foloseste acum pachete de date raportate direct din magazine. In locul acestora, datele sunt preluate direct din baza de date centralizata, reducand la jumatate fluxul de date transferate intre magazine si centrala.
    2. A fost eliminat suportul pentru dezvoltarea in continuare a formatului de baze de date Firebird pentru baza de date centralizate. Singurul tip de maza de date centralizata suportat de acum inainte va fi MSSQL. Decizia este fortata de volumul mult prea mare de date acumulat pentru ca engine-ul Firebird sa se comporte decent ca viteza de raspuns.
    3. Specializarea pe MSSQL a datelor centralizate a permis ridicarea vitezei de raspuns a tuturor serviciilor care fac uz de datele agregate central.
    SmartCash Everywhere Standard Server
    New Feature
    1. In SmartCash Everywhere este acum inglobat serviciul de validare in timp real a creditului consumat de la fiecare POS dintr-o retea de magazine.
    2. Au fost introduse nou rapoarte ce sunt livrate catre aplicatia SmartCash Shop din magazine, necesare pentru controlul activitatii clientilor.
    Optimizare
    1. Metodele utilizate pentru adaugarea clientilor direct din magazine au fost actualizate in vederea salvarii tuturor noilor campuri.
    SmartCash Everywhere REST Server
    New Feature
    1. Metodele SaveCustomer, GetCustomerInfo, GetAllCustomers si GetModifiedCustomers au fost completate cu noi campuri care permit accesul la informatiile suplimentare introduse odata cu noul SmartCash Fidelity. Este permisa astfel atat salvarea cat si citirea tuturor campurilor adaugate pentru clienti, alaturi de campurile vechi (prezente si in metodele vechi).
    2. Metoda SaveCustomer poate fi acum apelata de mai multe aplicatii diferite, fiecare aplicatie mapand clientul dupa un IDEXTAPP propriu independent de celelalte, in contextul codului propriu de aplicatie. Anterior era posibila o mapare unica.
    3. Metoda GetCustomerFidelityVariableDiscount, a fost actualizata pentru a suporta noul model de calcul al discount-ului variabil din SmartCash Fidelity.
    4. Metodele GetCustomerInfo, GetAllCustomers si GetModifiedCustomers intorc acum direct in campul DISCOUNT si discountul variabil returnat pana acum doar cu metoda GetCustomerFidelityVariableDiscount.
    Optimizare
    1. A fost eliminat suportul SmartCash Everywhere REST Server pentru baze de date centralizate Firebird.
    Bug Fix
    1. Metoda GetNextRetailSaleInvoice nu intorcea campurile de identificare ale clientului. Au fost adaugate si aceste campuri.
    SmartCash Lynx
    New Feature
    1. Procesele de sincronizare ale catalogului de clienti au fost actualizate in scopul sprijinirii noilor functionalitati legate de fidelizare.
    SmartCash Fidelity
    Dezvoltarea produsului a fost oprita, fiind eliminat din lista programelor SmartCash RMS. Functiile sale au fost distribuite direct in componentele software existente.

    Dor a răspuns 7 ani, 3 luni în urmă 1 Membru · 0 Răspunsuri
  • 0 Răspunsuri

Sorry, there were no replies found.