-
Stabilire stoc optim / de atentionare din centrala – propunere solutie
Deschid din nou aceasta discutie pentru a prezenta o posibilita solutie:
Propunerea intiala:
intr-o retea de magazine, din centrala sa se poata seta si transmite catre toate magazinele valoarea stocului optim si a stocului de atentionare pentru fiecare articol in parte. In acest moment, intr-o retea de magazine, stocul optim si cel de atentionare trebuie setat manual la fiecare magazin in parte ceea ce inseamna timp consumat, ore suplimentare de instructie a personalului din magazine si loc de erori umane.
Propunere solutie:
In centrala in pagina de editare produs sa exista un buton “seteaza stoc retea magazine” prin care se deschide o fereastra noua, sa o numim “Date stoc optim / atentionare in retea” in care sunt listate toate magazinele active din retea iar pentru fiecare magazin ca existe cate un camp “stoc optim” si stoc “atentionare” care poate fi completat de utilizator. La actualizarea de nomenclatoare valorile din aceste campuri sa fie actualizate pentru fiecare magazin in parte.
Astfel se poate seta si transmite din centrala valorile stocului optim / de atentionare pentru fiecare magazin in parte.
Se mai pot adauga urmatoarele functii:
– la editarea in bulk a unei selectii de produse sa existe posibilitatea de a edita in bulk campurile “stoc optim si de atentionare” pentru fiecare magazin din retea, astfel incat sa se poata inregistra usor pentru categorii intregi de produse stocurile optime / de atentionare pentru magazine.
– in fereastra “Date stoc optim / atentionare in retea” pentru fiecare magazin din retea sa fie prezentat in campuri read only valorile curente ale stocului optim si de atentionare setat manual de catre magazinul respectiv, astfel incat persoana de la centrala care doreste sa introduca valori noi ale stocului optim / de atentionare la magazine sa poata face o comparatie obiectiva cu datele care sunt deja introduse de catre personalul autorizat dintr-un magazin.
Utilitate:
– economie de ore de munca si de instruire a personalaului de la magazine care trebuie sa seteze manual la fiecare magazin in parte valorile stocului optim / de atentionare pentru produse.
– o mai buna automatizare a comenzilor de aprovizionare
– efectuarea unor comenzi de aprovizionare cat mai corecte, astfel incat sa nu se comande nici prea mult nici prea putin
Log in to reply.