Flux Noutăți & Rsaquo; Forumuri & Rsaquo; Ajutor SmartCash Retail Management System & Rsaquo; Vanzare pe datorie

  • Bughi

    Administrator
    16 septembrie 2013 la 13:34

    Buna ziua!

    Desigur ca exista aceasta posibilitate, care de altfel a fost aplicata cu success in politica unor retele de magazine de proximitate, pe baza programului de fidelitate SmartCash Fidelity.
    Precizez insa ca in cadrul folosirii unui astfel de program, clientului ii este oferit un card pe care dumneavoastra va trebui sa ii incarcati un credit lunar in baza caruia clientul poate achizitiona produse de la dumneavoastra insa pe baza de emitere BON FISCAL achitat cu BON VALORIC(asa apare inregistrarea creditului pe bon) plata fiind inregistrata in ziua respectiva din credit.
    La final de luna, sau la perioada in care dumneavoastra doriti sa incasati banii de la client, puteti emite un raport al cumparaturilor acestuia din aplicatia SmartCash Fidelity insa fara a mai emite alt document de incasare deoarece plata produselor a fost inregistrata la dvs. in sistem prin bonul fiscal, astfel evitati dubla inregistrare.

    Pentru o prezentare live a programului si a modului de functionare sau pentru solutii conexe puteti apela cu incredere departamentul comercial la Infoline: +40.31.8210150

  • Dragos-C

    Membru
    14 martie 2014 la 12:34

    Buna Ziua,
    a. Cum inregistrez in sistem incasarea banilor de la client?
    b. Cum pot vedea un istoric al platilor facute de clientul respectiv?
    c. Daca limita de credit este de 200 Ron, clientul si-a atins limita, cand plateste 200 Ron ce se intampla cu limita? Revine automat la „zero” folosit, sau trebuie sa o cresc de la 200 Ron la 400 Ron?
    Multumesc frumos.

  • Dor

    Administrator
    17 martie 2014 la 8:33

    Iata mai jos raspunsurile la intrebarile dvs.

    a. Cum inregistrez in sistem incasarea banilor de la client?

    In POS se solicita cardul clientului si se scaneaza inainte de deschiderea bonului. Casierul poate consulta apoi, oricand creditul ramas clientului…. La final de bon casierul poate selecta din creditul ramas o suma mai mica sau egala, dupa care o poate combina cu o alta forma de plata pentru diferenta daca e cazul.

    b. Cum pot vedea un istoric al platilor facute de clientul respectiv?

    Toate platile raman inregistrate si se centralizeaza. Din programul SmartCash Fidelity (interfata web) apoi puteti lista istoricul tuturor comparaturilor facute de clientul respectiv si modul in care acesta a consumat creditul.

    c. Daca limita de credit este de 200 Ron, clientul si-a atins limita, cand plateste 200 Ron ce se intampla cu limita? Revine automat la “zero” folosit, sau trebuie sa o cresc de la 200 Ron la 400 Ron?

    Odata creditul consumat clientul nu mai poate plati decat cu numerar sau alta forma de plata. Creditul poate fi insa reinnoit automat in x ale lunii, (de obicei ziua de salariu) cu sau fara reportarea sumei ramase nefolosite. De asemenea puteti reincarca creditul manual din interfata WebFidelity daca nu doriti reincarcarea automata.

    Multumesc frumos.

Log in to reply.